Stöten goes Celeb!

Det har nu infunnit sig en å annan kändis i Stötens anläggning måste jag säga. Först var det Ingmar Stenmark sen var det Prins Philip och idag hängde Henrik Schyffert här, var dock besviken på att han var "skämtlös" hade räknat med lite andra bullar men ikke. Även han kunde vara normal det vill säga!

Jag hade en greeeeeeeat födelsedag, åkte i backen, bakade massa gott, käkade potatisgratäng med stekt kyckling o beasås, sedan var det kalas och fest. Var glatt överraskad på kalaset, fick nämligen lite presenter. Blandannat en STEK som jag ska tillaga på söndag då jag länge har snackat om min berömda fläskestek som jag öser var halvtimme haha;P  Fick dessutom typ 6 paket med digestivekex bara för jag jämt käkar det till mitt kaffe. Som pricken över i:et fick jag även cider och gullig som Ebba var fick jag ett paket med "första hjälpen sy-kit" osvosv haha så gött! Goaaaa tjajjooor o fina presenter!

IDAG FIRAR STÖTEN OCH JAG 3 MÅNADER! Mer o mer kär för var dag som går! <3

Solen är för övrigt framme, det är kempetrejvligt! Backarna grööömt pistade och graderna stiger!

P&K från snön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0