Grymma bilder!

Nu tänkte jag lägga upp bilder från när jag lekte med glitter på den sköna arbetsplatsen jag jämt talar om!

För övrigt så var det i princip snöstorm när jag vaknade och kollade ut genom fönstret, inte ens trestolen fick vi ha igång. Det dröjde dock inte mer än ca 3 h så var snöstormen över och världens solsken tittade fram! Vi blev så pass inspirerade att vi bestämde oss för (om det är fint väder imorgon det vill säga) att vi ska gå till Norge, och dessutom ha lite picknick med oss. Varför inte säger jag bara!

Njut av fina bilder vettja!



P&K från snön!

Kommentarer
Postat av: Michelle

du måste ha grymt lie att göra på jobbet haha :P men fina bilde ;D saknar dig hemskt mkt , pusspuss Älskar dig

2010-03-22 @ 20:00:17
URL: http://michellesvardag.blogg.se/
Postat av: caroline

hahaha, äntligen fick jag se!

vad fint!! sitter dem uppe på väggen eller? :)

pussssi

2010-03-24 @ 21:16:36
URL: http://carolline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0