Födelsedag...

Fyller 19 år idag, wow.... inte direkt en händelserik ålder (vet dock inte ännu ifall något spännande kommer hända under mitt år som 19 åring). Blev väckt av familjen Welin, trevligt.. råkade dock klicka dem först, trodde jag drömde.

Sammanfattningsvis är jag nu 19 år, och redo att lämna boet! Skaffa heltidsjobb och flytta till en tvåa! Hade varit något..

Idag blir det kalas, skidåkning, löneförhöjning, afterski osvosv! Ska nog allt försöka göra detta till en bra dag trots omständigheterna.

P&K från födelsedagsbarnet!

Kommentarer
Postat av: Michelle

GRATTIIIIS älskade du :) hehe saknar dig massvis, och när du kommer hem får du baka en äppelkaka till mig ; hahahah<3

2010-03-01 @ 21:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0