En 3-minutersdusch senare!

Jag undrar hur mina duschrutiner kommer se ut när jag kommer hem, om jag kommer fortsätta duscha tre minuter, (då vi enbart har ca 6 minuter varmvatten per rum som ska räcka till två pers) eller om jag kommer komma tillbaka till gamla vanor, det vill säga ca 15-20 minuter? Stora frågor på gång här...;P

För övrigt så är jag hårfönslös, min hårfön small för ett tag sen, det är väldigt läskigt att elektronikprylar som slutar fungera måste smälla för att poängtera att dens förbrukningstid är över. Det var samma sak med en annan plattång där hemma, crazyy! Får iallafall lägga till det till handlingslistan jag har när jag kommer hem, dock är det enda som står med : parfym, converse och ansiktskräm. Så än är det inte helt hopplöst!

Idag är det HC på schemat, det är typ den fetaste nattklubben i Sälen, galet populärt. Men jag och Elin bangar, anledning? Känner mig inte helt hundra PLUS jobb imorgon (inte för att de hindrar de andra, kan det vara så att jag börjar bli gammal?) yeye, jag ska iallafall till HC söndag v.14 för då är jag ledig dagen efter, och söndagar är bäst för då är det personalsöndagar, framförhållning kallas det ;D

Ebbas kompis har varit på besök som sagt, och hon hade med sig en present från Småland som Ebbas föräldrar hade skickat med. Det var en supergullig påskblomma, och ett jätte fint paket med goda choklader, muggar med andra choklader och klubbor i osvosv, i varje fall så var muggarna till MIG för att Ebba hade sagt att jag brukar dricka kaffe, HUR GULLIG ÄR INTE HENNES MAMMA? Hela Ebbas familj är dock supergullig. På tal om Ebba, så vaknade hon halv nio nu ikväll av telefonen som ringde, gissa om hon fick panik "vaa är klockan halv nio!? jag ska ju jobba idag!!!! " hahah, - Ebba, den är halv nio på kvällen! Då la oron sig lite iallafall ;D Jag tänker lägga in bilden på påskpresenten imorgon tror jag så att ni får se, goodiie!

Nu är det till att crasha bingen, hårt arbete imorgon på den chilla liften och tre veckor till stängning. Oh my goose!

P&K från snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0