Elvatimmarspass

De jobbigaste dagarna är utan tvekan när man ska jobba 11h. Egentligen skulle jag varit hemma och gottat mig nu men då Ebba fick migrän så fick man ju ställa upp och jobba hennes kvällsåk. Vet inte direkt om jag ska gnälla med tanke på att jag sitter här på trestoldal och gör absolut ingenting. Eller jo, jag övervakar en transportlift. Som jag gör på granliften fast nu är det videokameraövervakning. Så nu kan jag inte ens hälsa på gästerna som kommer. . Trött i huvudet? Javisst, MEN är efter denna dagen ledig TVÅ DAGAR!

Imorgon är vi grymt många som peppar fjällis iallafall. Ett gött uteställe i Tandådalen, riktigt många ska dit och jag ser fram emot det badly. Äntligen är man ledig dagen efter ;D Det börjar kännas lite ödsligt här i trestolen, hade varit såå mysigt om någon dök upp med lite fika o ett gott sällskap, är det för mycket begärt?

Nähe om man skulle återgå till övervakningen och fejjan..

P&K från snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0