Ebba

En kort sammanfattning om min rumskamrat Ebba så att ni förstår vem jag delar rum med!

-Ebba lånade en bil, skulle tankas med diesel hon tankade den med bensin!
-Ebba mosade en banan hon hade i jackfickan, orkade inte göra något åt det utan gick med bananmos i 11h på jobbet.
-Ebba sitter på trestol-mellan, det vill säga mellanavstigningen för en sittstol och kallar "trestol-mellan kom" efter tredje ropet kommer hon på att det är hon som sitter där.
-Ebba pratar i sömnen, där hör man klart och tydligen hur hon förklarar för en gäst att den ska "gå över bron och sen till höger så ligger solliften där" med andra ord drömmer hon tydligtvis om jobbet.
-Ebba kastar sig upp ur sängen och ber så hemskt mycket om ursäkt för att hon väckt mig på min lediga dag, när det var JAG som gick upp klockan halv 7 för att gå på toa och det var JAG som väckte henne.
-Ebba sätter sig upp när hon sover och öppnar fönstret, ger sedan ankarlift till gäster i sömnen.
-Ebba lyckas alltid sparka till saker och skada fötterna när hon går i vårt rum, spelar ingen roll vart hon ska eller vad som finns i hennes väg, hon sparkar ändå till det.

Numera när någon gör ett misstag så gör man "en Ebba". Sorgligt men sant, kan inte säga mycket annat än att Ebba gett mig OTROLIGT många asgarv, keep on the good work Ebbsi!

Kommentarer
Postat av: Cooltjajpåkronliften

Jag älskar Ebba. <3

Fatta värd bok det kan bli.

2010-03-31 @ 09:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0