Dagens ros o ris!

Dagens ros går oavkortat till.... Ica i Lindvallen! Halledal vilket utbud och vilka priser sen! Jag är chockad, men har iallafall hittat den bästa affären i Sälen hittintills! Synd att det inte var vår Ica...Fick handlat en hel del ingridienser till mitt bakande på måndag, eftersom det är min födelsedag så ska jag faktiskt hålla kalas! Det blir serpentiner o ballonger såklart, tänkte även baka : Sylviakaka, chokladrutor med kokos på, blåbärspaj, äpplepaj, sen ska Ebba göra muffins! Det blir bordet fullt och bara till att gå och plocka för lift o pistarna! :D

Mitt godisförbud tog också slut idag, firades med lite sura bilar. Satt precis där det skulle!

Dagens ris däremot går till det faktum att det känns som jag börjar bli sjuk, och har haft en extrem huvudvärk de senaste dagarna! Nu hoppas jag iallafall för förbättring på denna fronten, har ju skippat utgångar och grejjer hela helgen bara för att bli bra!

På tal om inget så ser jag fram emot nästa vecka, ligger runt -5 grader hela veckan (vilket är jätte varmt här) och STRÅLANDE SOLSKEN! Kan knappt bärga mig.

Nu ska jag sova så jag eventuellt mår bra imorgon, har gjort en lunchlåda - kyckling, potatisklyftor och tzatsiki! Nöjd över att jag pallade göra det klockan 10 på kvällen, men jag gillar verkligen inte maten vi får på jobbet tyvärr!

SOV GOTT ALLESAMMANS!

P&K från snön!

Kommentarer
Postat av: Michelle

awh söta dea ! hoppas du blir frisk snart, jag saknar dig och hatar att du inte e här eller vi där på din födelsedag :/ lovio <3

2010-02-28 @ 11:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0