It's all over now

I torsdags började den klassiska "GRANDE FINALE" här i Stöten. Och ni kan TRO att det har varit livat i anläggningen, det är finalhelgen som späckas med fester och utomhusafterski vilket är bland det roligaste jag varit med om alltså. Grymt skoj!

I torsdags var jag dock inte ute iallafall, trodde inte det skulle vara så livat som det var, visade sig att jag hade missat one hell of a utgång. Däremot var jag ute på fredagen och lördagen. OCH HALLEDAL, minst lika mycket folk på nattklubben som på nyår ju!

Fredagen var även den sista dagen jag arbetade i Stöten (för denna säsong iallafall), det var en lite sjuk känsla när man stämplade ut, men för övrigt kändes det som en vanlig arbetsdag...

Idag iallafall, klockan 16.30 så stänger hela anläggningen ner och jag ska minsann befinna mig uppe på anläggningen för att bevittna detta fenomen! WHAT A STRANGE FEEELING! Men ser dock fram emot ikväll för då är det nämligen - Grisfest. Det vill säga personalfest där det bjuds på helstekt gris, gott eller bara läskigt? Temat är iallafall sommar så ska se om jag fick med mig något sommrigt i min packning hit, som för övrigt snart läggs ner i resväskan igen det är ju hemfärd om 2 dagar. Ajajajaj!

De flesta åker hem på Tisdag då de förväntas vara bakis imorgon och inte direkt i tillstånd att köra, så imorgon på kvällen har jag planerat att vi alla ska grilla tillsammans en sista gång innan man far åt skilda vägar. Vi har även husesyn på tisdag, det kommer lite fastighetsägare och kollar in rummen så jag hoppas ganska mycket att de inte påpekar något om mitt strykjärnsmärke på golvet! ;P

NU SKA JAG TA VARA PÅ STÖTENS SISTA ÖPPNA DAG SÄSONGEN 09/10!!! <3

P&K från snön!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta ara på det så mycket du bra kan! <3

2010-04-18 @ 10:40:17
Postat av: caroline

dags för dig att komma hem bebbe!!!!!!

2010-04-18 @ 11:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0